Program

8 TIMER // +25 TALERE // 600 DELTAGERE

Vi arbejder på programmet for 2025 - det er klar medio januar

 
  • KONFERENCE 15. MAJ


  • Kommer du alene til konference? Eller vil du bare gerne møde nye mennesker? Så start konferencedagen med en halv times networking! Resten af dagen har du nye bekendtskaber, du kan snakke med i pauserne og gå til oplæg sammen med. Der vil være en professionel facilitator, som styrer alle sikkert igennem de 30 minutter.
    Where
    Lokale 2

  • Mette Will byder velkommen til tredje udgave af Danmarks eneste konference KUN om LinkedIn.
    Where
    Store Sal

  • Most LinkedIn users see commenting as a time-intensive task. Plus, the AI comments flooding the feed aren’t making it easier for the average LinkedIner to start “enjoying” engaging with others.

    As someone who is known for his commenting strategy, Jasmin will walk us through his tried-and-tested LinkedIn Commenting Matrix. His engagement strategy is so effective, even LinkedIn themselves have featured for their 1 billion users.

    The Matrix will give you 12 reasons why commenting works (or as Jasmin calls them, “stages”), covering:

    1. Engagement - Jasmin’s no. 1 rule for commenting

    2. Conversation - the “snowball effect” of replying

    3. Magnitude - how comments impact your reach

    4. Connection - how to create new opportunities

    5. Retention - how to keep people coming back

    6. Perception - how comments build authority

    7. Personability - how to become “like-able”

    8. Creation - how to repurpose comments

    9. Expression - commenting is writing too

    10. Top of mind - to be “the talk of town”

    11. Brand authority - expert positioning

    12. Growth - attracting more followers

    Bonus: How to do all of this and still save time.

    “Commenting is the no. 1 growth hack on LinkedIn”, Jasmin keeps saying this. From generating attention and more reach, to building authority and attracting clientele, this strategy will give you a different outlook on LinkedIn and the beauty of networking in public.
    Personlig Branding
    Thought Leadership
    Where
    Store Sal

  • Spørgsmål til dig, der rekrutterer eller sidder i HR:

    Har du set “Der kunne jeg aldrig drømme om at søge igen!”-opslagene på LinkedIn, der ofte handler om radiotavshed, standardafslag og følelsen af mindreværd som ansøger?

    Det gør lidt nas i fagligheden og medfølelsen, ikke?

    Det er både synd for ansøgeren og den, der rekrutterer, for de færreste HR-mennesker og ledere slår øjnene op om morgenen og beslutter sig for at behandle andre mennesker dårligt.

    Men dårlige ansøgeroplevelser koster stort på bundlinjen og giver buler i din virksomheds omdømme.

    Heldigvis behøver det ikke være sådan.

    Forestil dig, at du som rekrutterende leder har ansøgere, der står i kø for at være med på dit team.

    Og forestil dig, at du som HR ved præcist, hvordan du bedst kan hjælpe din rekrutterende leder.

    Men - hvordan påvirker du den gode rekrutteringsproces, der:

    • Giver rekrutterende leder en pipeline af relevante kandidater

    • Hurtigere - og bedre match mellem stilling og kandidat

    • Gør afviste ansøgere til ambassadører

    Netop dét lærer du til Annettes oplæg, der handler om hvordan du skaber den effektive rekruttering (også på LinkedIn) og giver din ansøger en over-gennemsnittet oplevelse.

    Efter oplægget ved du:

    • Hvordan din rekrutterende leder tiltrækker de rigtige ansøgere på LinkedIn (igen og igen)

    • De 3 ting din leder gør, der skader rekrutteringsprocessen

    • Hvor dyr en ‘dårlig’ ansøgeroplevelse er (hint: det er dyrt)

    • Hvad det kræver af din leder, at få din nye medarbejder til at trives

    Med oplægget får du opskriften på den gode rekruttering (og hvordan LinkedIn kan hjælpe), der både gør en forskel for den rekrutterende leder og HR.

    En sidste ting…

    Det her er ikke et luftigt oplæg uden handling. Du får konkrete værktøjer, du kan bruge så snart du er hjemme på pinden igen.
    HR/rekruttering

  • Har du også nogle gange følelsen af, at du kan scrolle længe på LinkedIn uden at støde på noget rigtig interessant eller lærerigt indhold, der fanger din opmærksomhed?

    Og vil du have inspiration til at gøre noget andet med jeres virksomhedsprofil, så I står ud i mængden?

    Så kan du blive klogere ved at få indblik i Clevers arbejde med LinkedIn, som på ét år har øget profilens følgerskare fra 15.000 til 30.000, og som har øget det gennemsnitlige reach per opslag fra 5.000 til 20.000.

    Den nye strategi, som Clever tog i brug i 2023, tog udgangspunkt i mennesker, de gode fortællinger og en tone-of-voice, der matcher brandet.

    Hvad får du ud af oplægget?

    • Et indblik i, hvordan mennesker og godt fortalte historier kan gøre en verden til forskel for en virksomhedsprofil.

    • Inspiration til, hvordan du selv kan tænke dine opslag anderledes, så de bliver relevante for modtageren - og ikke kun virksomheden.

    • Konkrete eksempler på, hvordan medarbejdere kan engageres på virksomhedsprofilen for at højne både den interne stolthed og det eksterne engagement i virksomheden.
    Company Page

  • Storytelling er ikke bare et fluffy buzzword.

    Nope. Det er en ældgammel (nok den ældste) metode til at:

    • Opbygge tillid, relationer og fællesskab mellem fremmede

    • Dele viden, der sætter sig fast i hjerneskallen

    • Vække ægte følelser gennem ord

    Vores hjerne tænker simpelthen i storytelling!

    Og det skøre er, at du bruger storytelling hver eneste dag, når du taler med dine kollegaer, kunder og venner.

    Men når du sætter dig foran computeren for at skrive et opslag på LinkedIn, så efterlader du din fortælleglæde in the real world.

    Det dur ikke.

    Så derfor deler Kenneth 7 magiske metoder til at skrive opslag på LinkedIn, der vækker følelser, bygger tillid og tiltrækker kunder.

    Når du går ud af døren efter oplægget, har du fået:

    • Lavpraktiske metoder til at få en (næsten) uendelig strøm af idéer til historier

    • Håndgribelige tilgange til at bruge storytelling taktisk i din LinkedIn-strategi

    • Konkrete storytelling-modeller, du kan bygge dine opslag op om

    Plus en lille (hemmelig) gave.
    Storytelling

  • Employee Advocacy handler grundlæggende om mennesker.

    Mennesker med relationer, passioner og aversioner.

    Og da alle ved, at andre mennesker pr. definition er superbøvlede at have med at gøre, så gælder det selvfølgelig også Employee Advocacy som disciplin.

    Dette oplæg er for dig der skal i gang med Employee Advocacy, eller som trænger til at se på dit EA-program med nye øjne.

    Du kommer til at høre om:

    • Hvordan du designer et program der passer til jeres organisation.

    • Hvordan ledelsesopbakning ser ud, og hvordan får du den.

    • De røde flag, du skal være opmærksom på.

    • Hvad dine ambassadører EGENTLIG skal vide om LinkedIn.
    Employee Advocacy

  • LinkedIn-annoncering kræver mere end blot et godt budget.

    Med en helhedsorienteret tilgang, hvor du kombinerer organisk indhold, medarbejderengagement og annoncering kan du udvikle kampagner, der for alvor er effektive.

    Til dette oplæg møder du Nanna Dahl, en af verdens kun 45 certificerede LinkedIn-eksperter, som deler sin viden og metoder fra bl.a. 7 års ansættelse hos LinkedIn.

    Med LinkedIns algoritme som omdrejningspunkt får du konkrete værktøjer til at skabe kampagner, der engagerer og konverterer.

    Dine takeaways:

    • Du får en forståelse for LinkedIn-algoritmens økosystem og dens betydning for dine annoncekampagner.

    • Du lærer, hvilke fejl der ofte spænder ben for resultaterne, og hvor nemt du rent faktisk kan undgå dem.

    • Du får konkrete teknikker til at udvikle kampagner, der engagerer din målgruppe og skaber bedre resultater.

    Annoncering

  • In this session, you’ll discover how Page Advocacy can transform your LinkedIn Company Page into a dynamic tool for engaging teams and driving business growth.

    Learn how to move beyond generic updates to create a thriving ecosystem where your Company Page supports your team’s personal brands, amplifies their voices, and fosters a culture of collaboration.

    This talk is designed for LinkedIn Page Admins and marketing leaders looking to maximise their impact with actionable strategies and proven tactics that will deliver more reach and engagement.

    Takeaways:

    1. Understand the concept of Page Advocacy and why it’s a game-changer for LinkedIn success.

    2. Gain actionable tips to create engaging content that resonates with both your team and your audience.

    3. Leave with practical steps to turn your LinkedIn Company Page into a driver of engagement and measurable results.

    This talk is packed with insights that will inspire you to reimagine how your Company Page supports your team and your business.
    Company Page

  • Tekst på vej.

  • En af de største udfordringer, når du søger efter medarbejdere på LinkedIn, er manglende struktur.

    Derfor bør du altid have en søgestrategi og en plan for dit næste skridt i din søgning.

    På dette oplæg vil Tonny Mikkelsen guide dig gennem avancerede strategier og teknikker til at optimere din brug af LinkedIn Recruiter.

    Hvad kan du forvente?

    Til dette oplæg vil du opdage, hvordan du effektivt kan anvende LinkedIn Recruiter til at finde de mest kvalificerede kandidater. Tonny vil dykke ned i nøgleelementer som:

    • Boolean search, og hvorfor det er vigtigt at bruge AND, OR, og NOT til at skærpe dine søgninger.

    • Opdateringer på LinkedIn Recruiter: Få de seneste opdateringer og lær, hvordan nye funktioner kan forbedre din søgeproces.

    • Udvikling af søgestrategier: Vi vil gennemgå, hvordan du opbygger målrettede søgestrategier og undgår de typiske faldgruber ved søgefiltre.

    • Anvendelse af ChatGPT: Lær, hvordan ChatGPT kan spare dig for værdifuld tid og optimere dine søgninger ved at formulere effektive søgestrenge og scenarier. Du får også en introduktion til et værktøj, der kan spare dig timers arbejde.

    Dette foredrag er ideelt for dig, der ønsker at effektivisere din brug af LinkedIn Recruiter, og for dig, der gerne vil have et indblik i, hvad du får ekstra med LinkedIn Recruiter.
    HR/rekruttering

  • LinkedIn er i sig selv ligegyldig. Faktisk kunne platformen være en hvilken som helst anden. Det er nemlig dine evner som kommunikatør, der er vigtigst.

    Personlig branding er et utrolig stærkt værktøj i din virksomheds markedsføring, og derfor er det vigtigt at have styr på formål og eksekvering, så du ikke famler i blinde.

    Med udgangspunkt i Askes arbejde som underviser og ghostwriter for B2B-virksomheder bliver du klogere på:

    • personlig branding i LinkedIn-strategien

    • at sætte grænser for dit indhold - hvad skal du (ikke) kommunikere

    • hvorfor og hvordan CEOs, ejerledere og C-niveau kan bruge deres personlige profil til at tiltrække de mennesker, du vil have fat i.

    Lad dig ikke skræmme af ordet ‘personlig’ i personlig branding, men kom og hør refleksioner over, hvor grænsen går mellem at være personlig, privat og professionel i dit arbejde på LinkedIn.

    Oplægget er for dig, der enten er B2B-leder eller rådgiver en B2B-leder.
    Personlig Branding

  • Vil du have dugfrisk viden om, hvordan toppen af dansk erhvervsliv bruger LinkedIn? Så er det her oplæg for dig.

    LinkedIn CEO Barometeret 2025 lanceres eksklusivt på Linked Summit. Barometeret har i tre år målt på, hvordan toplederne i C25-indekset bruger LinkedIn.

    Vi løfter sløret for, hvilken topleder gør det bedst på platformen, og hvad der ligger til grund for kåringen. CEO Barometeret et komparativt indblik i, hvordan erhvervsledere fra Danmarks største virksomheder arbejder med LinkedIn.

    Du kommer til at høre om:

    • Hver fugl synger med sit næb. Hvordan finder man sin rolle på platformen?

    • Er toplederne mere eller mindre aktive, og er de blevet mere personlige og mindre corporate eller vice versa?

    • De vigtigste dos and don’ts, som du enten selv kan bruge, eller du kan rådgive dine kollegaer om

    • De nyeste trends og tendenser om toplederkommunikation på LinkedIn

    • Konkrete argumenter, som kan overbevise din organisation og især C-suiten om at arbejde strategisk med LinkedIn

    Oplægget er for dig, der enten selv gerne vil blive bedre på LinkedIn, og/eller til dig, der arbejder med EA eller rådgiver kollegaer om LinkedIn.
    Personlig Branding

  • Genkender du det her?

    • Rækkevidden på opslag falder.

    • Målgruppen er sværere at ramme.

    • At skille sig ud kræver ekstra kreativitet.

    Det er desværre det nye ”normale” på grund af de kultur- og algoritmeændringer, der sker på LinkedIn – og det bliver kun værre.

    Til dette oplæg præsenterer Tonny Mikkelsen en enkel struktur, der hjælper dig med at opnå synlighed hos de rigtige mennesker og opbygge stærke relationer.

    Med hans effektive "3 klik om ugen"-model bliver LinkedIn en naturlig del af din hverdag – med fokus på networking og styrkelse af dit personlige brand, uden spild af tid.

    Hvad får du ud af oplægget:

    • Du lærer at få resultater uden at være afhængig af algoritmen og opslag.

    • Du lærer at være tidseffektiv og fokusere på det, der giver mest værdi for dig.

    • Du opbygger et strategisk, langvarigt netværk med direkte kontakt til målgruppen.

    • Du får synlighed og opbygger tillid hos relevante personer på en måde, der styrker dit netværk.

    Efter oplægget får du adgang til brugbare video-miniguides til LinkedIn, som du altid kan tage frem og bruge.

    Dette foredrag er ideelt for dig, som:

    • Vil være top of mind og forblive det.

    • Arbejder som selvstændig, direktør eller sælger.

    • Har brug for at ramme en helt specifik målgruppe.

    • Vil skabe tillid og synlighed, mens du styrker dit netværk.

    • Er marketingansvarlig og skal give enkle tricks til sælgere og/eller et ambassadørprogram.

    Bemærk: Foredraget har fokus på brug af din personlige LinkedIn-profil frem for virksomhedssider.
    Personlig Branding

  • Are you tired of Employee Advocacy programs that fizzle out after year one? It’s time to rewrite the playbook.

    In this session, you’ll discover why 92% of Employee Advocacy (EA) programs fail to deliver desired results and learn the critical question every organization must ask before launching a program.

    Using the revolutionary EA Pyramid, you'll gain insights into the 4 distinct roles employees play in advocacy — and why a "one-size-fits-all" approach is destined to fail.

    You’ll also learn how Thought Leaders act as accelerators in your EA journey, unlocking the potential for faster, more sustainable growth.

    Plus, we'll tackle one of the most debated questions in Employee Advocacy: Do you need specialized tools? (Spoiler: It’s not a simple yes or no.)

    Walk away with practical guidance on selecting the right tools and strategies to support each advocacy role.

    Key Takeaways:

    • Identify the 5 key pitfalls to avoid when launching or scaling an EA program.

    • Discover the 4 unique roles of Employee Advocacy and how to support each one for maximum impact.

    • Learn how Thought Leaders accelerate your EA program and amplify its reach.

    • Get clarity on the role of tools and platforms in your advocacy strategy — what’s essential and what’s not.

    • Leave with a blueprint for sustainable Employee Advocacy that works beyond year one.

    This session will give you the structure, tools, and insights you need to build an Employee Advocacy program that drives visibility, influence, and sustainable growth — not just for the first year, but for the long haul.
    Employee Advocacy

  • Tavse. Tabubelagte. Kedelige.

    Sådan opfatter mange måske kommunerne.

    Men i virkeligheden gemmer der sig et enormt potentiale i de 98 kommuner.

    Benjamin Meyer Kastberg, SoMe-ansvarlig i KL og tidligere kommunikationsansvarlig i Jobcenter Aalborg, har gennem dialog med nogle af de mest aktive kommunale medarbejdere på LinkedIn fået indsigt i deres skarpeste pointer.

    Men hvorfor skal kommunens medarbejdere være synlige på platformen?

    Fordi det giver MENING.

    Kommunale medarbejdere står dog over for et paradoks:

    Deres arbejde har en afgørende betydning for samfundet og vores alles velfærd, men de kommunale stemmer er blandt de mest tavse på sociale medier.

    For hvad må og kan man egentlig sige som offentlig ansat uden at risikere kritik fra ledelsen eller medierne?

    Med erfaring fra det kommunale jobcenter giver Benjamin et indblik i, hvordan man kan bryde tavsheden og lykkes med at kommunikere fra en organisation, der ofte er i skudlinjen.

    Jobcenter Aalborg var et af de første jobcentre til at arbejde strategisk med employee advocacy. Her blev medarbejderne klædt på til at bruge deres stemmer aktivt – og resultaterne taler for sig selv. De interne initiativer skabte ringe i vandet, der nåede langt ud over Nordjyllands grænser.

    Hvilket simpelt greb banede vejen for en ny historie om jobcentrene?

    Og hvad blev resultatet af employee advocacy-indsatsen?

    Benjamin vil dele egne erfaringer og præsentere konkrete eksempler fra andre kommunale stemmer, der dag for dag nedbryder fordomme om kommunernes arbejde.

    Hvad får medarbejderne, kommunen og borgerne ud af indsatsen?

    Efter oplægget ved du:

    • Hvordan man planlægger en employee advocacy-indsats i en offentlig organisation, hvor tabu og tavshed ofte præger kulturen

    • Do’s and don’ts når man kommunikerer som offentlig ansat – baseret på erfaringer fra de mest aktive kommunale stemmer på LinkedIn

    • Hvordan du kan bruge din egen person og LinkedIn-profil til at engagere kollegaer, ledelsen, politikere og omverdenen.

    Dette oplæg giver dig inspiration og værktøjer til at gøre kommunikation fra offentlige organisationer alt andet end kedelig.
    Employee Advocacy

  • Whether you like it or not, you are already a personal brand. The question, Fredrik Fornes says, is only how strong you choose to make it.

    Just five years ago, Fredrik was an introverted journalist facing unemployment in Norway. He turned to LinkedIn, sharing his ideas with an audience of just 200 followers.

    It wasn’t easy — Fredrik felt the same way so many others do about LinkedIn: it seemed intimidating and even scary to put himself out there. But he pushed through the discomfort, and what happened next transformed his career.

    Fredrik grew his network to over 50,000 followers, was recognized as the top LinkedIn expert in Norway, and gained opportunities he never imagined—media features, podcast invitations, and even a TEDx talk.

    In this talk, Fredrik will show you:

    • How to take control of your personal brand, even if you’re starting from scratch or feel hesitant about putting yourself out there.

    • How to deploy practical strategies to turn LinkedIn into your platform for growth, opportunities, and authenticity.

    • How to build your confidence to step out of the shadows, become visible, and build a personal brand that opens doors to new possibilities.
    Personlig Branding
    Where
    Store Sal

 
June Sejrup, LINKED SUMMIT 2022 testimonial

”Fed konference – som der virkelig er behov for”

LinkedIn er en super vigtig kanal i mit arbejde med B2B og markedsføring – og jeg vil gerne holde mig opdateret på, hvad der rør sig, og hvilke trends og tendenser der er.

Så jeg havde høje forventninger til LINKED SUMMIT 2022 …

… og de blev indfriet!

Jeg fik både masser af inspiration, viden og konkrete ideer, som jeg kan bruge i mit arbejde. Og så var det bare et plus, at der også var fokus på at netværke!

Noget af det fedeste ved konferencen var, at jeg kunne sammensætte mit eget spor, så jeg kunne vælge oplæg i forhold til mit fag og fokus.

Og så var oplægsholderne virkelig PÅ og brændte igennem! Der var ingen af de her lidt flade indlæg som på nogle konferencer, hvor jeg har haft en oplevelse af, at oplægget mest handlede om at promovere et produkt eller en virksomhed.

Jeg har arbejdet med LinkedIn i et stykke tid, men efter LINKED SUMMIT er jeg begyndt at arbejde mere bevidst med min indsats og har sammen med min kollega fået lagt en strategi. Så jeg kan varmt anbefale at tage med.

Det er en fed konference – som der virkelig er behov for!

June Sejrup

Head of B2B Marketing Network
Danish Export Association


OPLEV ÅRETS KONFERENCE

Få ny viden og inspiration til dine aktiviteter på LinkedIn.