David er blevet kaldt “et seriøst marketing powerhouse” af en profil i branchen. Ja én, men det det bør jo nævnes i sådan en fin beskrivelse…
David har arbejdet med marketing, kommunikation og leadgenerering i 18 år, både som konverteringsspecialist og marketingchef i milliardkoncerner og scale-ups.
Logovæggen byder både på Shell, Burger King og internationale webshops, men i dag ringer kunderne til ham, når de vil bryde med “plejer”, skille sig ud og ha´ nye resultater.
Udover salgspsykologiske triggers og evnen til at få discipliner til at spille med hinanden, griber han ofte ud efter humor, som et af grebene til at skabe resultater for sine kunder.
I dag hjælper David kunder på tværs af b2b og b2c på to måder:
Som ekstern marketingchef.
Med personlig branding forløb. 1:1 eller for teams.
Derudover…
Han har optrådt til Comedy Aid.
Han har udgivet en anmelderost bog med titlen: “Byg dit personlige brand på LinkedIn”.
Han har været founder på en gamification platform, lavet et exit på den og gået glip af størstedelen af pengene.
Og ved at være en af Danmarks mest aktive LinkedIn-brugere, drikker han sin egen medicin i sådan en fart, at bambussugerørene må gi´ op.