LinkedIn er i sig selv ligegyldig. Faktisk kunne platformen være en hvilken som helst anden. Det er nemlig dine evner som kommunikatør, der er vigtigst.
Personlig branding er et utrolig stærkt værktøj i din virksomheds markedsføring, og derfor er det vigtigt at have styr på formål og eksekvering, så du ikke famler i blinde.
Med udgangspunkt i Askes arbejde som underviser og ghostwriter for B2B-virksomheder bliver du klogere på:
• personlig branding i LinkedIn-strategien
• at sætte grænser for dit indhold – hvad skal du (ikke) kommunikere
• hvorfor og hvordan CEOs, ejerledere og C-niveau kan bruge deres personlige profil til at tiltrække de mennesker, du vil have fat i.
Lad dig ikke skræmme af ordet ‘personlig’ i personlig branding, men kom og hør refleksioner over, hvor grænsen går mellem at være personlig, privat og professionel i dit arbejde på LinkedIn.
Oplægget er for dig, der enten er B2B-leder eller rådgiver en B2B-leder.